fantasi

Måndagar kan vara bra.. det är ju serie-dag! Jag har gosat under täcket till 2 avsnitt privat practice och 3 avsnitt desperate houswives och grinat massor! Det är så härligt när man har ett ton tårar inom sig, utan någon som hellst anledning, och man bara får tömma allt till en bra serie! :)

Jag har en fantasi att min dröm man  ska plinga på dörren helt oväntat och ta mig med storm! Det hände nästan en gång.. Tyvärr var han nog inte min dröm man och tyvärr hade han missuppfattat sitt uppdrag, han skulle ju ta mig med storm inte komma för att bekänna att han har tjej och tillhör klubben "skitstövlar for a living".
Den händelsen är jag inte så tagen av längre.. men jag längtar fortfarande efter det där plinget på dörren, inga ord, bara vara. och att jag får vara bara jag, utan en tanke på hur tjock mage jag har eller om jag är längre än han, gud förbjuder att det skulle hända!!

märks det att jag borde plugga just nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0