åkrädd

jag är troligen den mest åkrädda människan på jorden. Jag vet. och det är inget jag tycker är kul. jag är så rädd att jag inte ens kan kontrollera mig själv. så rädd att jag kan grina.
För nån månad sen träffade jag en dude som körde hem mig och som visade sig vara min granne, vi har hängt och han har kört mig typ varje helg, as bra! mot betalning of course.. men nu har det balla ur, från att ha vart en bra chafför som jag kännt mig någorlunda trygg med till att bli en blådåre. Igår sladdade han runt så jag grät innan vi va framme.. det var hemskt och hela min kväll va förstörd för jag blev så skakad.. ingen förstår hur rädd jag verkligen är. det är ingen skämt.
efter att ha tjurat som fan över färden igår så lovade han en säker hemfärd ikväll.. men ICket. jag vägrade betala ikväll. suraste kärringen på jorden. jojo, tro mig. men visar man ingen respekt så är det så.
jag är än en gång, skakad och besviken.

sen brinn jag av på alla killar som inte fattar vad NEJ betyder! jag skojar inte, 7-8 killar bjöd upp till sista dansen (låter som skryt) men jag va inte intresserad. dom kladdar, trugar, hänger, slickar... asså fy fan! LÅT MIG VARA. har jag sagt nej betyder det NEJ.
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0