va tro du?

Jag vet inte om den här bilden kan förklara en del av Fredagen.. ? :D


Lördag var allahjärtans dag och jag tror det var den första allahjärtans dag som jag kommer minnas länge:) Trots att jag va sjukt bakis hade jag en väldigt bra dag. Först kom Lisa och Henri förbi en snabbis med mina Ikea grejer som Lisa, som är världens snällast, vart å köpt åt mig. Så nu ha jag äntligen mitt lilla soffbord och en väggspegel till hallen:)
Sen åkte jag ner till Rebecca där vi gjorde mackor och varm choklad sen gick vi ner till gamlia tillsammans med Tobias och Erik och satt där och fikade i eftermiddagssolen. super härligt.
Sen blev det en sväng förbi waynes, där jag fick min efterlängtade bakis-Fanta. Sen blev det sushi för första gången i mitt liv. Och ja, jag tyckte det va riktigt gott! Det ska jag äta igen. Vidare en supersnabbis till älskade Hannispannis där vi på stående fot delade på en desert som Hanna gjort. synd att jag va cp mätt! Sen upp till Rebecca och Tobias för lite myspys med film och riktigt mycke sockeeeer!

Idag gjordes även en upptäckt som än en gång bevisar hur otroligen lite världen är och som mamma uttryckte det "tänk vad ödets vägar lägger ut för oss" eller som pappa uttryckte det "det va som huggarn!" Jag tyckter iallafall att det är lite fantastiskt ändå...

Anna bidrog med dagens citat som jag gillar skarpt.
“The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.”

nu ska jag knalla till affärn och kanske tillåme köpa glass!? :O

Puss till dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var mys att ni kom förbi :)

2009-02-15 @ 19:57:06
Postat av: Marielle

Va då för upptäckt??? Nyfiken! =)

2009-02-15 @ 20:44:10
Postat av: Tobias

Hahahahahhahahahahahaahah vilken bild :P Så underbart fin flickvän jag har =D

2009-02-16 @ 13:04:18
Postat av: Knatti

Klockren bild!

2009-02-16 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0