nu måst ja säg!

Faaaan va bakis jag är idag!:( Orutinerat Lisa. Trots att Hanna drack upp större delen av allt jag hade så är jag bakis idag??
Sen så är jag dum i huvet! dock är det inte första gången jag gör det konstaterandet och troligen inte sista gången heller. Men jag åkte för hundrafemtioelfte gången svarttaxi hem inatt och det ha alltid gått bra! Men igår kunde det fan gått riktigt jävla dåligt. När jag skulle kliva ur bilen på min gata så högg han tag i min jacka i ett järngrepp och drog tillbaka mig in i bilen! Jag blev helt chockad och hann inte fatta vad som hände! Så försökte han typ kyssa mig och han hade hela jävla tungan ner i halsen på mig innan jag lyckades slita mig loss och sprang allt jag hade! :/ Fan.. det var riktigt jävla olustigt och jag tvättade munnen med tvål så fort jag kom in! Han va ju fan 40 Plus och det va ju fan MIN munn! det är bara JAG som bestämmer vem som får va med MIN munn! :(
Nä det där gilla jag INTE.

Kommentarer
Postat av: tessan

Uhh va otrevligt!

Han borde man slagit riktigt hårt på ett visst ställe!!

Lisa.. inge bra att åka svarttaxi.. Själv!!!

uäka!!

2009-02-14 @ 12:35:31
Postat av: Katarina

men usch då stackars vän. vilken tur att de gick bra. känner på tok för många som inte har haft samma "tur"

Jag håller med tessan. det är inte värt att åka svarttaxi. känner du dig fattig, finns nattbuss för 25kr. ;)

2009-02-15 @ 00:43:07
URL: http://kattson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Men Liiiiisa då....=/

2009-02-15 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0