mitt tix.

Jag har ett tix, ett tix som varje gång det poppar upp ger mig halv-hjärtinfarkter! Och det är ett "har jag stängt fickorna tix".
Anton påstod alltid att jag va en slarver med att stänga mina jackfickor, att dom i tid och otid var vidöppna, men det vill jag bestämt frånsäga mig. för jag kan komma på mig själv med att kolla om jag stängt fickorna minst tio gånger under en färd med ytterjackan på...

Idag gjorde jag min första praktikdag och det gick sjukt bra! Jag känner mig redan som världens bästa och mest uppskattade någonsin där borta, dom överöser mig med positiv kritik och det är väldigt bra stämmning bland både personal och barn. Jag tror det kommer bli toppen! Lite roligt (och till min fördel) är ju också att en av personalen är en mamma till ett barn som jag hade när jag jobbade på snickis, så hon känner mig och mina skills sen tidigare, så dom är jätte glad att ha mig:D flyt eller?...

Och ikväll har jag och Lenita spinnat loss som tokar! Bra jobbat till oss!

Kommentarer
Postat av: Knatti

Lät som en bra måndag! :)

2009-02-10 @ 00:16:57
Postat av: Marielle

Känner igen det där tickset, har vissa drag åt det hållet jag me...=)

2009-02-10 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0