lilla invigningen

Igår dracks det vin i min lilla koja. Så nu är den lite lagom invigd. Hanna gjorde sitt första besök här och min korrekompis Jessica va med:) Sen drog vi på korridorsfest på ålidhem och det va huur kul som hellst! De va en kille där som va så sjukt musikalisk och höll allsång med alla! super härlig stämmning! sen drog vi på Corona, men efter en kö på 45 minuter så va man lagom avtaggad! så efter det vare väl sisådär...

Bilder bjuds!




Så här krullig blev jag men som tur va la det sig en aning under promenaden till Ålidhem !!




Min älskade Hanna!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var grejer!! Jag hamnade till och med på vimmelbild :) Supernöjd!

2009-02-21 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0