krasselbrassel

Helt plötsligt var det Onsdag igen och jag fattar inte vart den senaste tiden har tagit vägen?!
Förkylningen har (äntligen?) brutit ut.. den har gnagat på mig i en och en halv vecka nu men nu är den i full färd att helt äta upp mig! Men det känns lika bra å göra bort det... Jag var ju precis innan detta tillbaka i mina goda tränings banor och jag vill inte tappa fokus.

Jag vinkade av Lisa idag... Nu har hon flyttat :( Det känns verkligen förjävla tråkigt. Men förhoppningsvis är det inte för alltid:) Jag blir då iallafall kvar här tills skolan är klar. vilket är Januari -2010. Men det finns då inga planer på att lämna stan efter det heller.. vart skulle jag ta vägen?? Nää.. jag håller mig här hemma och hoppas att mina nära och kära tar sitt förnuft till fånga och kommer tillbaka i framtiden.

Jag funderar en del just nu.. En del tycker att det är precis vad jag bör göra medan andra tycker att jag ska skita i det och bara följa strömmen och se vart det leder.. Jag är kluven! jag är livrädd! Tiden går för fort och jag hinner inte med! STANNA TIDEN, tack.

Bästa åka buss låten just nu


Kommentarer
Postat av: Lajiza

Klart det inte är för alltid! Men jag vet att jag kommer sakna dig och Umeå som fan!!! LOVE U, BABY! Och krya på dig! Puss

2009-02-26 @ 13:18:55
URL: http://lisforlovely.blogg.se/
Postat av: Knatti

Grymt bra låt de där!

2009-02-26 @ 23:22:59
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0