knapra tabletter

Igår bjöd jag min älsklings X-sambo på tacobuffe på Balder och Sandra gjorde oss den stora äran att sällskap med oss också. Sen knallade vi de lååånga lååånga 10 meterna tillbaka till Hanna där Malin mötte upp oss med en flarra wine och vi spelade spel. jag tror seriöst inte jag skrattat så mycke sen... ja, de vete fan! Kvällen fortsatte i samma goa anda tillsammans med en fin pöjk över ett (till) glas vin på Lottas. Med andra ord blev det inte så nyktert som utlovat men dock städat ;)
Kvällens stora frågetecken stod Hanna för när hon envisades med att tabletter var frukostmat. haha! Hu?!

Nu ska jag till Knatti och njuta av gamla goda vänners lag. Jag övervägde taxi dit för det kändes långt och helt åt fel håll. men sen kom jag på att dt har jag fan inte råd med, därför har jag bestämt mig för att gå emot mitt eget förstånd och sunda förnuft och ta mig dit via cykel. Detta beslut togs inte helt oväntat av att skorna till kvällens outfit har höga klackar vilket inte är "gå långt vänligt".
Vi ser väl vilka skador jag har att rapportera imorgon.

LifeHouse är verkligen the shit just nu!



Kommentarer
Postat av: Hanna

"Brist på tid" är då den bästa ursäkten! Eller "Brunnit inne!" :) hehehehe! Men tabletter ÄR frukostmat... c-vitamin, kalcium osv osv!

2009-02-08 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0