kameran

Som alla vet är jag ju ett klantarsuuul! Och att jag pajjade min kamera på mellandagarna. Men den går fortfarande att ta bilder med, man vet bara inte vad man tar på fören man för in dem i datorn. Jag tycker dock att detta på något vis är ganska kul för det blir sjukt roliga bilder enligt min mening.


Rebecca åt endast NIO bitar av Hannas utsökta bakverk :P


 Hanna spenderade större delen av kvällen upp och ner vilket resulterade i att all alkohol sa pang i huvet och sen somnade hon sött i Johans knä och märke inte ens när hennes gäster lämnade festen.


Rebecca och Tobias va sjukt sugna på varandra hela kvällen men efter ett långt besök på handi-toan lugnade dom ner sig?




Jag älskar bilden i mitten.. den avsläjar verkligen att man inte kan se vad man tar kort på! Kolla Rebecca i hörnet:P


Och en glad överasskning fick jag när Lollo helt plötsligt var hemkommen från storstan och gästade Olles!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men shit.. va faaaan! Hur full va man igår egentligen? ;P

2009-02-14 @ 18:29:48
Postat av: Katarina

haha fick ett mess av nathalie

"katarina du skulle ha varit här nu. både lollo och lisa är här" :D

och när ska du ringa och berätta om ditt strul då?

2009-02-15 @ 00:39:13
URL: http://kattson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vänta vänta... jag åt faktiskt ENDAST 12 kakor för att vara korrekt ;)

2009-02-16 @ 13:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0