hoppa

Idag när jag gick över cykel och gångbron mot nydalahöjd så fick jag ett infall att jag skulle hoppa från bron ner på vägen under. Det är inget dödshopp, bara ett hopp som skulle kunna innebära nåt brutet men det skulle också kanske till och med gå att hoppa och landa hel.. (tror jag).. som tur va hade jag förnuftet med mig, inte långt bakom infallet, som sa åt mig att det inte var värt chansningen! (Phju!)

förutom detta har jag haft en lika bra dag som alla andra dagar denna vecka! Idag skickades jag även hem en timme tidigare för gott uppförande ;) Dom tycker jag är så duktig å skryter över mig hela tiden.. så då måst ju jag skryta lite över det här också:D
Igår va jag på en mycket trevlig middag med hos Lisa tillsammans med Lisa, hennes mamma, hennes mammas kompis och Henri :)

Ikväll blir det en liten pluggafton och belöningen blir några avsnitt one tree hill! mmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0