hittar inte ord

Jag är en pedagog på alla möjliga sätt. jag är en riktigt bra sådan också tycker jag! Men när jag verkligen verkligen vill sätta ord på saker, då gååår det inte!!
Detta gör mig frustrerad och jag känner mig otillräcklig. Och inkompetent. Och jag lämnas med känslan av "halvfärdighet".

Idag har det vart en bra dag! solen har lyst och jag har fått le, mer än en gång.

Jag har hälsat på Hanna i hennes nya place.. jätte fint och med värsta läget! en annan har ju miiil till civilisationen.

kom hiiiit! jag är ensam! (förutom alla mina trevliga grannar då:D.. Träffade två till idag.. va tvungen springa in på rummet direkt efter vi snackat för att skriva ner vad dom hette så jag inte glömmer det! så bra är jag på namn.)

Kommentarer
Postat av: Katarina

katarina heter jag. glöm aldrig mig!

2009-02-03 @ 23:21:03
URL: http://kattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0