-Jag heter Ralf

En mysig kväll hos Knatti igår, med mycke skratt och nya musikupptäckter för mig! Anna är min sugermama när det gäller att hålla mig med sjukt bra låtar, nu väntar jag med spänning på att hon ska komma online och skicka över allt mitt nya godis!! iiii!

Ulrik var självklart med och på sitt bästa underhållningshumör, vi jämförde tuttar och Ralf tittade fram en stund under kvällen;)
Du är en av få som har förmågan att ge mig komplimanger som jag faktiskt tror på när du säger dem. När du säger till mig att jag ser ut att må bra så tänkte jag efter och.. joo... jag mår faktiskt oförskämt bra just nu :) Utan att jag egentligen reflekterat över det. Men ingenting är galet just nu.. allt bara äääärrrr...

Anna är sjukt stark!


Uken become Ralf-under bordet.

Kommentarer
Postat av: Knatti

Haha ja de var en grymt rolig kväll. :) Såååå kul att du kom Lisa!

2009-02-08 @ 16:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0