tredje advent

Helgen har vart skön. Myste med familjen i fredags och kollade på idol. grinade som vanligt till alla låtar. Jag har väl en släng av Hanna och Karins preggohormoner eller nåt! haha. Fast de verkar ganska samlade ändå.. så jag vet inte vad jag ska skylla på.. Ex-jobbs hormonerna kanske..
I Lördags jobbade jag 10 timmar. Dagen gick fort! På kvällen åkte jag hem till stan igen och for hem till Hanna och Johan där Sandra och Victor med flera var.. drack lite vin och skulle på rex och möta Sara-Louise men kom dit så sent att jag inte kom in, var för mycket folk. så jag for hem igen och sov. ganska skönt faktiskt. Sparade då pengar om inte annat:)
Ikväll har jag haft adventsfika här.. det var mysigt! men det blev alldeles för mycke kvar.. så nu kommer jag bli tjock. (tjockare)
Imorgon ska jag, Karin och Rebecca fortsätta kämpa med Ex-jobbet igen.. känner mig ganska taggad så jag tror det kommer gå bra.
På tisdag ska jag på arbetsintervju i Vännäs:) spännande!:)

Nu grinar jag till slutet på filmen på femman som jag inte ens sett!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Du kanske har fått alla mina hormoner! Jag satt och kapade slutet på filmen igår! :) Tyckte det var cheezy! ;) Söt!

2009-12-14 @ 13:12:13
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0