söndag

Idag är det fjärde advent och det har jag firat genom att sitta på skolan och skriva på ex-jobbet. Det jag helt ärligt trodde att jag skulle skriva i fredags, men så klart inte gjorde, blev iallafall gjort idag. I Fredags ringde Sandra och övertalade mig att komma och hänga hos hennes mamma och dricka lite starkglögg, vilket jag bestämt sa nej till i början på samtalet, men innan vi pratat färdigt var jag ändå övertalad:) Det hela slutade med en kort utgång på allstar och ett jävligt gott maxmål som pricken på i:et. hehe..
Igår hade vi lilla julafton hos Sandra. Vi gjorde pannkakor med grädde och sylt samt creps:) Eller det var mest Hanna som gjorde tyck ja.. jag svävade mest bara runt i köket och rörde lite i en gryta.. Det blev sjukt gott iallafall! Åt så jag höll på somna sittandes efteråt.
Mina julklappar va toppen! Av Hanna fick jag en sån där hylla eller vad man kallar det, som man sätter över badkarskanterna så man kan typ lägga en bok där när man badar.. å typ ljus och sånt:) Precis vad jag behövde! Och av Sandra fick jag en jätte fin ljuslyckta, super stor, som hänger i en lång kedja så man kan hänga den typ från taket eller i fönstret. Skitfin!:) Jag är jätte nöjd:)

Nu ska jag köra stenhårt med arbetet måndag, tisdag och Onsdag så jag förhoppningsvis slipper greja med det på julafton. Vet med mig att inget kommer bli gjort på juldagen och annandagen då Lisa och Katarina är hemma i Umeå så blir jag inte klar innan jul blir det nog att sitta på förmiddagen på julafton också. Men det får det va värt isåfall!:)

Ikväll ska jag till familjen Sandström-Larsson och mysa med film och godis:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, en sån där badkarshylla vill jag också ha... har ju letat överallt. Var finns dem? :)

2009-12-21 @ 00:10:07
Postat av: Hanna

Det var så motigt igår!! Myyys!!

Du glömde dock din julklapp som du inte fick i lördags!



Rebecca: Kolla badkarsavdelningen på lagerhaus!

2009-12-21 @ 11:40:08
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0