pust!

snart är alla dagar på det här året gjorda... mellandagarna har varit intensiva på många sätt. Not all good! tyvärr. men vad gör man.
Nu åker jag till Brån igen för att fira mammsen som fyller år imorgon, vi ska nog fara och vaccinera (stavningen?) oss imorgon också, mot svinen! Hoppas verkligen jag slipper dem efter det;) senast annandagen träffade jag ännu en som näääästan svina... varför dras bara såna typer till mig??
Idag har jag shoppat med brorsan! jag tycker det är kul att handla kläder åt honom, man he ba in han i en provhytt sen matar man på med kläder och han lyssnar faktiskt på mina omdömen:) han har köpt sjukt mycke snygga kläder idag! brudarna kommer jaga honom uppe i Tärna nu;)
Nu är pappa på ingående! måste skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0