inte vinter för mig

Jag stör mig på snön. jo visst äre mysigt med snö på julafton när man sitter inne och gosar.. men nu.. nää.. jag tar mig INGENSTANS. cykeln fryser sönder hela tiden och jag kan inte ha den i badrummet vareviga natt! och sen plogar Umeå inte sina cykelvägar så det finns endast en liten upptrampad gång att ta sig fram på och får du då möte så är det kört. Och har man då som jag ingen fungerande ringklocka på cykeln går det heller inge vidare att göra omkörningar... detta resulterade i att jag vägra fara upp på skolan idag, vilket i sin tur resulterar i dålig fokus på arbetet.. har skrivit inte fullt en halv sida idag... måste ha 5 sidor till innan Tosdag.
Och när jag lämnade cykeln hemma i söndags och gick till Hanna, vilket är.. pja knappt en kilometer kanske? så höll jag på halka och slå ihjäl mig ca 4 gånger dit och 2 gånger hem. sträckte min skada (sen jag ramla med cykeln) riktigt illa när jag skulle hem så nu går jag med ständig känsla av träningsvärk i ljumsken och venusberget igen. :/

Ikväll ska Jonna komma hit och äta middag.. jag har seriöst inte hängt med henne sen vi var i Stockholm i typ början på oktober? ... inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0