bra dag!

Känns så himla härligt att faktiskt kunna göra ett inlägg där jag kan få skriva att jag haft en bra dag! Kände mig mest lite tvingad till detta inlägg efter att Karin läxat upp mig över min dåliga uppdatering.. hehe.. och efter att jag tvingat henne att starta en preggoblogg så är väl det minsta jag kan göra att slänga in ett litet inlägg i min egen blogg också då!:)
Igår jobbade jag och det var en toppen dag! Superhärliga ungar och massor med mys! bakade pepparkakor med riktiga godingar i 2 omgångar och dagen flöt på i bra tempo med mycket att göra utan att känna svettstressen.. nä helt enkelt en toppendag! vilket påminde mig om varför jag kämpar så med detta arbete..
Och idag har jag och Karin suttit på skolan och skrivit på arbetet. det började lite ofokuserat med mycke prat och en trevlig lunch med Maja på besök i vår lilla studiehörna:P Men efter lunchen kom vi igång och jag fick faktiskt det jag hoppats på gjort!
Imorgon ska vi fortsätta sitta och skriva och imorgon får vi även med oss Rebecca så det tror jag blir en bra dag det med.
ikväll har jag skickat iväg en jobbansökan som tog typ en timme att göra eftersom internet precis då bestämde sig för att va segast i världen. men nu är även det gjort och det känns skönt. utöver detta har två andra glada nyheter förgyllt mina 2 senaste dagar och det är att karin fått jobb fram till bäbisen ska komma vilket jag verkligen unnar henne eftersom jag vet att det varit ett oros moln för henne. Och Sandra ligger som första reserv på "dröm utbildningen" till våren vilket bådar gott för henne och detta har varit ett oros moln för henne.. så det var verkligen roligt att höra! 2 mindre att oroa sig för :P

imorgon ska jag hem till Brån igen och kolla på Idolfinalen med familjen.. sen blir det jobb på lördag och sen hoppas jag på en rolig lördagkväll! Dock inget planerat än..

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0