ännu en vecka gjord

Idag hade jag möte med min handledare. Det gick jätte bra. Först pratade vi ungefär en timme om mitt arbete. Hon tyckte jag hade gjort ett bra jobb och att jag var duktig på formulera mig, det var ju kul att höra:) Men min reslutatdel kommer att måsta göras om ordentligt. Jag var väl innerst inne medveten om det eftersom jag kört fast med att få in observationerna. Min handledare hade jätte bra förslag på hur jag kunde göra istället, så nu kommer nog kvällen gå åt till att sitta och ändra allt det. Kommer troligen inte hinna klart med det ikväll ändå, men gör jag det inte ikväll har jag ännu mer kvar imorgon och så vidare.. så nu när Annelie ändå gjorde ändrade planer för kvällen (vi skulle egentligen ut, men hon hade jobbat så mycket så hon orkade inte) så nu kan jag lika gärna stanna hemma ikväll och pyssla med arbetet. Och se upplösningen på Bonde söker fru:) Vilka har hållt ihop sen resan och vilka har gjort slut?!:)
Efter vi hade pratat om mitt arbete tog jag upp hur det blev på senaste seminariet. Jag tror jag har berättat för alla som läser min blogg exakt vad som hände så jag orkar inte dra det här. Men det blev iaf ett väldigt bra samtal om det idag. Hon bad om ursäkt och förklarade en massa saker som gjorde att jag också kunde be om ursäkt osv. Och hon berömde mig och sa att jag verkade vara en mogen ung kvinna som kommit långt i min utveckling och att jag var duktig. haha.. sen gav hon mig en kram och jag blev tvungen att gråta en skvätt bara för att spänningarna släppte. Jag sa att jag fortfarande står för det jag sa och tyckte på seminariet men att jag med mer facit på hand kunde ha sagt det lite snyggare och så.. Och hon sa att hon tyckte vi var så lika på så många sätt och det kanske var därför det blev som det blev. Och hon tyckte det var jätte bra att jag tog upp det, för hade inte jag gjort det, hade inte hon gjort det heller. så nu är det utagerat. skönt!

Imorgon ska jag på lilla julafton med Hanna och Sandra. Byta julklappar och mysa :)
Jag har ingen julstämning alls än.. När jag och Anton bodde tillsammans hade vi till och med julgran..
Här ser du Antons syster, Elin och våran julgran :P

Nu har jag typ tre tomtar och en ljusstake.. Jag tror jag känner mig lite bitter och ensam idag. Ungefär som alla andra dagar dom senaste veckorna.

OH, nu ringer Katten!!:) Nu smög sig julstämningen på en aning.. Hon kommer hem på natten till julafton:) Längtar! Här är Katten tillsammans med sin pappa, Nisse förra året på mellandagarna:)

Kommentarer
Postat av: eileeen(elin;))

Vad skönt att ni redde ut det hela, du och handledaren! Bra att du tog tag i det!ha en mysig kväll gumsis:)

2009-12-18 @ 19:28:19
Postat av: Rebecca

Fan va bra! Vad glad jag blir för din skull :) Ha en bra helg! KRAM

2009-12-19 @ 11:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0