70%

igår hade jag mitt 70% seminarium. Det gick inte alls bra och det hela slutade med att jag och min handledare kom ihop oss så jag gick ut därifrån med en klump i halsen när vi slutat och brast i gråt i rummet intill. som tur var satt Rebecca och Tobias där och svettades över sina arbeten också och kunde lyssna på när jag spydde galla över hela situationen medans tårarna sprutade. När jag kom hem kändes det ganska utagerat och det arga mailet jag planerat att skicka uteblev..
Men det är ändå ännu en grej att lägga till på min lista över saker i mitt liv just nu som gör att jag kan ligga framför Tvn och tomtitta till tre på natten och sedan inte vilja kliva upp alls dagen efter. Jag är INTE tillfreds med min situation för tillfället. men desto bättre kommer det förhoppningsvis kännas när allt detta är över!?..

Fick iaf en trevlig Lunch med Karin igår och ett jätte mysigt adventsfika hos Sandra i söndags med mina fina vänner.. så jag har fått se två preggomagar som växer iallafall och det gillar jag!:)

Nu kommer pappa och hämtar mig. ska till Brån. Jobb imorgon!

Kommentarer
Postat av: Karin

Lisa, du måste berätta på torsdag vad som hände :( kul att vi båda hade samma känsla efter seminariet! :( vi skiter i alla på skolan tycker jag!;)

2009-12-08 @ 18:20:55
Postat av: Rebecca

Så mejlet uteblev? Men du måste ju få sagt det du ville... man kan faktiskt inte behandla folk hursomhelst!

Jag är inte heller tillfreds med mitt liv just nu... skulle vilja gräva ner mej och stanna där tills allt är över. Min dag har mestadels bestått av tårar och ilska över egentligen ingenting, bara det här jävla exjobbet! Vi kan tycka synd om varann tillsammans så kanske det känns lite bättre :)

KRAM

2009-12-09 @ 00:22:58
Postat av: Hanna

Mitt liv suger också, PGA MIN VOSDOMSTAND som växer och gör ont.. aj aj aj!

2009-12-09 @ 21:46:34
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0