toppensnoppen!

Jag är såå nöjd med min helg! har hunnit träffa i stort sett alla jag ville träffa och haft det riktigt trevligt!

Nu är det bara 4 dagar kvar på jobbet sen får jag min efterlängtade semester. En semster som självklart invigs med en trip ner till Stockholm och världens bästa Katarina!:)

Den bittra bitterheten som ni kanske kunde ana i mitt tidigare inlägg kan jag nu meddela är bortblåst!:) När man kan se ljuset i tunneln så går allt lite lättare igen! och snart snart snart är jag där! bara 4 dagar till...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe, låter bra det.. blev lite orolig där ;) När är det exakt du åker till sthlm? På lördag eller söndag åker jag till Norge. Om vi inte hinner ses denna vecka så måste vi tajma in en dejt när båda kommit hem! :) :*

2009-08-03 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0