påskis

Insåg att alla, precis alla har nåt roligt att göra i påsk och jag har inte ens tänkt tanken att styra upp något! :/
Well well... Jag åker ju till Gällivare nästa helg så det blir väl bra det:)
Ikväll har jag och Hanna vart hos Sandra och käka vitlök med köttfärssås ;) smarrigt! och självklart gosat med en helt underbar Elisia, Sandras dotter..
Nu är jag hemma i Brån. scääma till mig en gratis bussresa hit eftersom kortläsaren på bussen inte funkade (jag hade egentligen kontanter:D) sen satt jag och tänkte på vilken oärlig hemsk människa jag är halva resan hit!!
Jobb imorgon och på Torsdag. Vad helgen har att erbjuda återstår att se, men jag vet ju vad jag hoppas på ;)

Kommentarer
Postat av: Karra

Lisa, jag har inte heller nå planer under påsken så du är inte ensam! kom och festa hos mig på lördag vettja! jag o maja plus nåra till ska festa :)

2009-04-08 @ 16:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0