ljuda

Detta måste bli en aktiv dag, det bara måste! annars kommer jag inte hinna allt jag måste göra. men starten på dagen ger inga goda förhoppningar, jag låg nämligen och drog mig i sängen i nästan en timme.. ups! :D
Jag måste göra klart plugget inför imorgon. jag är lite mer än halvvägs men långt ifrån färdig. Sen måste jag ner på stan när brorsan jobbat klart och ta med han som hjälp för å köpa nytt ljud till datorn, mitt ljud pajade ju när jag flyttade hit och musik är inte kul längre utan det.. :( Jag längtar efter mitt nya ljud!! Sen fyller ju söta Nendos år idag så det blir ut till mitt gamla hood umedalen för lite födelsedagsfika:) innan detta måste jag städa här innan allt folk väller in imorgon och jag hade även tänkt hinna in en sväng på Gina och Hm och sprätta mina presentkort som jag fick när jag fyllde år:)
taggen för imorgon är total! juste! BOlage, han måste jag ju också hälsa på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0