lerdag

Katarina berättade att nere i stockholm ligger folk i parken i bara bikini och solar, jag berättade för katarina att här uppe i umeå är det också jätte bra väder, men här har vi fortfarande vinterjackorna på oss!!.. MEN Idag insåg jag att det bara är jag som fortfarande har den på mig och jag höll på smälla av i värmen! Skulle på Iksu i morse och tänkte att det är ju ändå morgon så det borde ju va lite småkallt, men nej nej! det är ju helt underbart galet jätte skänt ute!:)) Så efter Bodybalace tog jag en långpromenad (utan jackan:D) i det underbara vädret!
Igår va en bra dag också. även om jag tog två steg framåt och gick ett tillbaka på ett område...
mys med sandra, Hanna och Elisa oh Johan! NYKter:)
ikväll är det fest med temat rött. ner på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0