Goschisch!

Jag har aldrig varit så oskärpt någonsin! Jag åker till Gällivare imorgon och ingenting är i ordning! va fan är det med mig??.. och här sitter jag och bloggar om eländet istället för å göra nåt åt det!?
Jag har inte packat, inte tvättat, jag har läst 10 sidor av de 300 jag borde läst innan jag åker... jag ha inte skrivit analysen på senaste lektionen och jag ha inte fixat naglarna eller rakat benen!! Va fan är felet?! Jo jag har jobbat, hängt med korrefolk och fulat mig på fyllan.. Ikväll har jag även våldgästat Sandra och Elisia över middag...
det blir att plugga tills jag slocknar ikväll och kliva upp med tuppen imorgon och göra allt...

Lisa Gumman! Snart KÖM ja!! (om jag hittar till Luleå tågstation vill säga.. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0