fy helvete alltsåå

Igår hade jag en dag från hell! Har spenderat några mysiga dagar uppe i Gällivare hos min Lisa och hennes Henri. I lördags skulle vi gå ut en sväng och pröva kroglivet, en kväll jag sent kommer glömma.... eller? Nej den är redan glömd. för att vara exakt så minns jag ingenting. Jävligt obehagligt. Jag minns att vi kom in, gick på toa, köpte en drink, gick ut på dansgolvet... sen är det svart tills jag vaknar på badrummsgolvet hemma hos Lisa kl åtta på söndag morgon. Där jag legat oh spytt, enligt Lisa, sen vi kom hem. och där jag fortsatte att ligga och spy hela dagen. sen var det bara att sätta sig på tåget hem!... de va fan det värsta ever... jag kan inte minnas när jag sist mådde så dåligt?! Mellandagarnas bakfylla kan slänga sig i väggen! Jag överväger faktiskt att något som inte borde vart i glaset, hamnade i glaset för det där är inte likt mig. och jag hde tagit det lugnt eftersom jag inte ville vara bakis på tåget hem. se så bra det gick.

I veckan är det bara plugg och försöka komma igång med träningen igen som gäller. Och fira HannisPannis förståss! Jag har inte glömt bort din födelsedag Hanna!! tro det eller ej!!! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du inte!? :D Tro det eller ej med Johan kom också ihåg det! Jag hade tänkt att inte påminna han om det men idag sa han att jag fyller år på onsdag! Såå där ser man, är mer poppis än jag tror :)

Puss!!

2009-04-20 @ 17:17:49
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0