fans!

Rött är sött, och jag gick hem klockan ett.

Idag har jag vart bakis. vaknade med en sjuhelvetes huvudvärk. jag tog en jättealvedon (som jag hade kvar sen jag knäckte revben nr 2) och vägrade kliva upp, tills Sara Louise ringde och sa att hon va påväg hem.. så blev det bakisfrukost med Henne och Emma, sen slängde vi filtar över axeln och drog ner på bakgården för lite solning. Där lämnade jag sedan tjejerna åt sitt öde och cyklade ner till Gamlia för å kika fotboll men världens bästa Hanna. Johan är ju värsta proffset i UFC och självklart måste vi supportra! Det ska jag säga dig, att när han gjorde mål fick jag ståfräs på armarna och efter det va jag fast! Nu blir det fotboll varje hejg resten av sommaren, alla hemma matcher, oavsett väder. Det är så sjukt spännande!


hehe..

Ikväll har jag tryckt en pizza och sen har vi enligt vanlig ordning legat i sara Louise säng och fnittrat åt Filip och Fredrik och pulat godis och snackat grabbar.. :D

Vad har jag framför mig i veckan?.. helt ledig från skolan. så det blir bara hemmaplugg. skit kul. NOT.
Men förhoppningsvis blir det ett besök hos Johan (och Hanna:D) för å kolla in nya tapetseringen, och några besök på gymmet där jag bett saraLouise köra lite med mig, sen kanske man ska ta en tripp hem till Brån också? känns som en långtråkig vecka.. men men. förvåna mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0