Ute i dimman

Jag hade riktigt roligt igår! En förfest med mycke nytt och trevligt folk är alltid kul..
Efter många om och men bestämdes det sedan att vi skulle ut på skarren. men när vår taxi började sakta in utanför och jag såg den längsta kön ever tog jag ett snabbt beslut och skrek å vår chafför, som jag bestämt tror hette Olov, tror vi diskuterade om det var Olov med F eller med V också men jag kommer inte ihåg vilket, Jag skrek iaf åt honom att gasa på! GO GO GO! vidare mot Olles blev det. Där rockade jag, Hanna å Malin ett tag, spelade lite blackjack, som slutade på + - noll, Jag träffade Filip som jag gått skola med i 9 år.. kul! Han har vuxit upp till å bli en man. haha! det är ganska sjukt! Jag minns när han å jag satt i köket på våra mammors jobb och käkade mellanmål och fnittrade hysteriskt åt något som resulterade i att Filip drämde näven i bordet av skratt och lyckades träffa skeden som låg i en tallrik med kräm så det flög kräm över hela bordet... fina minnen:) Känns kul att han är i stan igen!
Sen drog vi vidare till pipes där större delen av vårt stora härliga gäng höll till.. Fick äntligen träffa Knatti igen, känns som en evighet sen! Söta knatti.. :)
På väg mot pipan träffade jag en Oskar med tillhörande kamrat. Två väldigt trevliga stockholmskillar. Drog med mig dom på pipes också. kvällen slutade med en planerad efterfest som dog ut innan den startat och jg tog en taxi hem från ålidhem vid tre snåret..

nu ska jag plugga som en galning sen åka hem till mami och papi.. jobb imorron!
Men innan dess vill jag bara dela med mig av några av våra killermoves från igår!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men WHAT!? Blev det efterfest?? Såå långt berättade du inte för mig! :)

2008-09-14 @ 19:15:20
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men WHAT!? Blev det efterfest?? Såå långt berättade du inte för mig! :)

2008-09-14 @ 19:15:23
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Lisa! Inte för att jag är lesbisk, men var/när/hur togs dom här bilderna?!

2008-09-19 @ 12:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0