stormvindar

Konserten igår var jätte bra! En hyllning till Ted Gärdestad. Jätte duktiga artister, en av dem var Jan Johansen. haha!
Tog en sväng förbi Stinas fest efteråt! Det var trevligt! Somnade med kläderna på när jag kom hem! Jag va trött!

Skulle tvätta mitt tvättberg idag men jag har tydligen tappat bort tvättchippet så det blev inget med det! Det var typ 2 veckor sedan jag tvättade sist så jag har ingen aning om vart den kan va! Har sökt igenom alla fickor på alla kläder jag har men icket.. Får försöka fixa ett nytt imorron! Jävligt irriterande dock för jag är alltid jätte noga med det där jävla chippet men lyckas tydligen ändå!

Jäklar var det blåser ute! Våra ljuslycktor ute på ballen blåste precis av bordet och gick i tusen bitar:(

Ska ner till Brorsan ikväll och kolla in hans väggar! Han har fått nya tapeter och ommålat å grejjer.   

   
           Bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0