ställa av

Idag ska jag ställa av bilen. undra hur handikappad jag kommer känna mig? har inte vart utan bil sen jag tog körkortet...
Men att ha bil när man är student är en lyxvara som jag tyvärr inte längre har råd med.

Har fixat ett nytt tvättchip nu också. 225 spänn kosta det!! fy fasen alltså.. bara för att man är slarvig.
Håller iaf på tvätta mitt berg med tvätt just nu.

Cityakuten på Tv! har länge vart ett favoritprogram men nu har jag som tappat intresset lite.. Längar efter fler avsnitt av One Tree Hill och gossipGirl!

Tror tyvärr inte jag fixar -3 kg till imorgon heller:( Känner mig tjockare nu än när jag började.. men jag tänker inte ge upp! Om det så ska ta ända fram till Jul så ska det bli gjort.
Va på första spinningpasset på typ 4 veckor igår! Fy fasen vad man tappar kondisen snabbt!:( Svinjobbigt! och handposition 3 omöjlig tack vare mitt onda revben. sluta göra ont nån gång!! det börjar bli irriterande!

Hem ikväll och krama mamma som fortfarande är sjuk.. stackarns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0