små-shoppare

Idag har vi städar ur Zandras lägenhet. Vi var galet effektiva. Vi var alldeles kladdiga och skitiga och med en galen blick blev vi klar på bara två timmar! Efter detta var vi värda en lunch på stan tyckte vi, så hem å duscha och sen tog vi pärlan ner på stan. Super god lunch på ROST blev det. Har aldrig käkat där förut men kommer absolut käka där igen:)
Sen skulle jag bara springa en snabbis på apoteket och hämta ut hostmedicinen som inte fanns inne i förrgår.. Men "små shoppare" som vi är så blev det en del andra inköp också.. Men det är ingen fara för min ekonomi är stadig för närvarandet:) dock är detta bara något tillfälligt och inget att hoppa höjdhopp över men lite småshoppande gick väl ann...
Nedan ser du mina inköp som för övrigt är tagen med min trasiga kamera så bilderna får en härligt mystisk "ram" runt allt.. det röda hör till min "jul-outfit" ;) Man måste ju börja planera i tid



Zandra är ute och cyklar just nu.. hon skulle på nån invigning på gammjobbe! (Hon bor hos oss i veckan eftersom lägenheten nu är uthyrd) Men när hon kommer hem ska vi ligga i varsin soffa och se en bra film som jag som vanligt inte kommer ihåg vad den heter!?...

Imorgon är det dax för skogsmulle igen. Denna gång ska klassen ner till dammen och fånga vattendjur med håvar!
Hittade den här bilden från i tisdags som tydligen cirkulerar på facebook .. hehe..Trollmor kan!


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte omöjligt att dt även cirkulerar en Lisa med håv bild imorgonkväll...:)

2008-09-24 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0