inget mellanläge

Jag var på rött igårkväll och tog ett glas vin tillsammans med Zandra och en ny klasskompis, Sara. Vi skulle bara gå ut och ta ETT glas men som vanligt spåra det ur och blev flera ;) Vilket resulterade i att vi var tvungen att gå vidare till corona där det blev drink kalas. En riktigt rolig kväll! oplanerade utgångar brukar oftast vara dom roligaste. För min del verkar det inte finnas nåt mellanläge. Det är allt eller inget. Sen blev det efterfest på det. vinglade hem vid halv fem i morse. trodde nästan att jag skulle möta Robban på väg till jobbet när jag kom hem men han skulle nog sova några minuter till. Jag gillar studentlivet:)
Jag vaknade med brödsmulor på hakan idag och lätt nackspärr. Åt tydligen en macka i sängen innan jag somnade.. (?)
Lunchade kinamat med Zandra nere på stan till frukost. Det var sista gomaten på ett tag. jag och Hanna ska bli smal nu har vi tänkt. En promenad om dagen är planen. Ikväll ska valkarna mätas. Ska fråga Papi om han vill vara min sporre. Om jag kan gå ner 2 kilo innan löning eller nåt så kanske han vill betala ett frisörbesök åt mig? :) Ja den iden gillar jag.
Battlade med en kille ute på rökrutan igår om vem som kunde sjunga bäst, en massa låtval som folk runt omkring oss gav. Jag tycker att jag vann ;)

Här är söta Sara som under hösten ska prova alla uteställen med mig:)


Det här är Zandra som är omöjlig när det gäller fotografering. Hon trivs bäst bakom kameran så bästa bilden jag lyckades få på henne igår ser du nedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0