hokokokotjabbalabbaloo

Nu är det bara en dag kvar av den här extremt långa veckan!
Första vägnings dagen idag sen jag startade!
 -2,2 kg!! jag är nöjd:)

Idag bokade vi att jag sticker till Mia nästa helg! Övik, gör er redo...
Jag ska shoppa på cubus och Vila :) och vi ska dricka vin och surra som satan!

Nu har Zandra åkt till stockholm.. :( jävligt tråkigt!

Men nästnästa helg ses vi för då ska jag ner till världens bästa Katarina och då blir det självklart en utgång eller två;) med mina favvotjejer!

Att jag börja fnittra är ett gott tecken unge man! Önskar jag minns ditt ansikte...

Kommentarer
Postat av: Hannasa

Hej käraste sambo!! Nu tror jag vi ska ta ett litet snack när du kommer hem!!! :D

2008-09-26 @ 12:50:37
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0