fylla

Ännu en gång lyckades jag med en kanonfylla igår!
jobbade till åtta, världens bästa Lilian skickade hem mig halv åtta. Zandra kom hit och vi pimpla lite vin samtidigt som jag försöker bestämma kläder, skor, smink och hår;) Sen cyklar vi med mitt AJ AJ onda revben till ålidhem och besökte korridorsfest.  Mycke trevligt folk och en och annan snygging. Där mötte sara och hennes Astrid upp oss också.
Det var kul att se hur ett korridorsliv kan se ut.. överväger ju nå studentrum efter jul när jag tyvärr måste flytta isär från mina sambosar. Lite roligt var också att Hannas systeryster Malin dök upp i korridoren som en liten poppåppdocka!   Sen såg jag aldrig till henne igen..                                                                                                                                                                          
Vi gick ut på corona. Jag som hade bestämt mig för att jag inte gillar corona. Men Jag tror jag hade kul igår. minns det som en lyckad utekväll men minns lixom inte nåt riktigt därifrån ändå.. hanna fyllde i några detaljer som jag tydligen delgett henne när jag kom hem inatt, så som att jag skurit mig på nå glas i handen så jag va blodig och en vakt fick hjälpa mig till nån toa som va avstängd för alla skulle ut vid stängning.. Tror det måste vart där jag lyckats fånga Zandra på en sitta på toan bild, vilket är sensation! Dock delar jag inte med mig av den. :P
För hundra femtielfte gången hade jag en vit BH under ett svart linne vilket bildbevis kommer vittna om nedan. När ska jag lära mig???
jaa.. så har man gjort sista festen med Zandra också då.. Hon flyttar hon med! Ska va hennes flyttbärare på tisdag men jag gissar att jag mest kommer sitta å små grina. Både för att hon lämnar mig men också för mitt revben som inte gillar tunga lyft...

Jag flagnar galet mycke just nu! det bara rasar av mig! När jag går så lämnar jag vita spår efter mig. blir du kåt?


Kommentarer
Postat av: Fettot i mitten

Hittade du inget kort där jag såg fetare ut? Sudda bort mig!!

2008-09-23 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0