weekend i övik

Jag har haft en kanon helg hos Mia och Magnus i helgen!
I fredags shoppade vi hela dagen, jag köpte bland annat två par nya skor som jag är stormförälskad i! :) sen åkte vi ut till sidensjö och Mias mamma bjöd på ullaspulla! en av mina favoriträtter a´la Övik;) på kvällen gjorde vi en superstor och supergod fruktsallad och kollade på idol:)
På Lördag tog vi en långpromenad utmed havet.. där vill jag bo!! eller ha stuga iaf.. världens finaste och mysigaste ställe!
På kvällen blev det utgång! jävligt roligt!!

Här är jag och min docka, Mia :)


Nu är det bestämt att jag åker ner till Katten och johan på torsdag också! Jag längtar!! ska bli så kul å se min katt igen!
måste fixa hit resväskan från brån.. kommer inte kunna välja vilka skor jag ska ta med mig så det kommer nog bli ett par har jag på känn.. det blev bara så besvärligt nu när jag inte ha bilen.. och jag behöver handla också och det blir så jävla dyrt om jag ska handla allt på lillica och bror min är tydligen den lataste i världen och vill inte köra mig. och det FUCKING regnar ju också!

Kommentarer
Postat av: Zandra

jasså du har ställt av bilen nu?? Hur går det då?? :) man blir lätt bortskämd när den finns att använda !!

så du kommer till sthlm på torsdag !! vad roligt !! jag har tyvärr (kanske) lite dåligt nyheter... jag måste kanske jobba på lördag och söndag. vi har en tränare som kommer hit från tyskland och de ska planera hur hästarna ska gå snart... jag har sagt att jag hellst bara jobbar måndag eller en av lördag och söndag men vi får se... vill de att jag ska jobba måste jag nästan säga ja, för det är en väldigt bra chans för mej att få träna också...

men har ni planerat nått för helgen eller?? om jag ska jobba kan ja ju komma in lördag em och jag kan ju vara med på nån tidigt förfest eller så... måste ju hemtidigt men... annars har jag (nog) inget planerat på hela fredagen... men vi får höras :)

2008-10-06 @ 14:54:11
Postat av: Hannasa

Jag tror du tar med dig.... 5 par skor!

2008-10-06 @ 22:15:33
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/
Postat av: katarina

jag lääääängtar!!!!! :D

2008-10-07 @ 12:32:29
URL: http://kattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0