tjoohoo!

invägningsdag idag! -4,8 kg !!! Nya underkläder till mig!! Katching!! (visst förstår ni att det är sammanlagda viktnedgången??..hehe.,.. så ni inte tror att det händer på en vecka;)
är lite förvånad faktiskt för jag fuska som fan i stockholm, käkade en pizza och en hamburgare :P + att jag festade tre kvällar.. hehe..
Men förra veckan stod jag på + - 0 så...

Igår när jag vart och handlat och höll på plocka in alla matvaror i kylen så stod jag och hostade som en galning (som vanligt) och vad händer?! JO. Jag både känner och HÖR hur det knäcker till i revbenet och vipps! Nu har jag ont som f-n igen! :( Har knappt kunna sova inatt.. kallsvettas och vrideroch vänder.. Jag blir fan deppig av detta.. det tog ju nästan 5 veckor att läka.. nu börjar proceduren om igen :/

jag ska jobba på dagis imorgon också.. blir inte till å lyfta nå ungar iaf!
Ska hålla mig hemma i brån i helgen så det inte blir nå festande.. måste bli frisk nu!

Kommentarer
Postat av: Knatta

men stackars min bejbi. :( kom hit så ska jag ta hand om dig :*

2008-10-16 @ 11:44:40
URL: http://kattson.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vad duktig du är med viktnedgången :)

Men aj då... stackare !! Hoppas revbenet läker snabbt den här gången :)

2008-10-16 @ 13:46:30
Postat av: Tessan

Du det måste ha varit en jäkla hosta det där! Knäcka revben av hosta!! Galet! Du har för starka lungor för ditt eget bästa lisa ;)

Duktigt med din vikt.. imponderad! Du kan ju få lära mig ett och annat trick för att lyckas sådär!! :)

2008-10-18 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0