Taggen!

Åh! det ska bli sååå roligt!! imorgon åker jag ner till Stockholm och hänger med Katten! fan va gött!
och ja.. mitt sjätte sinne är med mig fortfarande.. det är bara så man kan skratta!:P

Har blivit förkyld igen :( JA MEN DET VAR VÄL JÄVLA OVANLIGT! not.

sen funkar inte min valwebb som den ska vilket gör att jag får ont i huvudet för det måste ordnas innan 15 oktober annars går jag miste om min plats på utbildningen till våren. KUKinternet. Att få tag i studievägledarna i tid brukar va smått omöjligt! Tur att jag inte börja med det sista dagen iaf. då hade det vart kört. men om jag inte får tag i dem imorgon så blir det stress iaf eftersom jag åker imorron... blää...

nu ska jag käka nåt och sen ska jag packa min stora resväska för knappt fyra dagar:P höll för övrigt på glömma den när jag va hemma i Brån så vi fick vända tillbaka och hämta den.. typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Hannasa

Ja vill åh meee!

2008-10-08 @ 19:15:04
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0