söndag

En typisk söndag idag..
Så där halvsliten och inget vettigt har jag fått gjort. Hade tänkt rååplugga ikväll men nu har jag ingen lust. Tar det imorgon efter jobbet istället..
På fredag åker jag och Hanna till Katta igen:) Jag längtar!! vi kommer ha hur kul som hellst:)
Hanna är hemma och huserar igen! Hon har gått och blivit helt baktokig nu när vi försöker gå ner i vikt! Hon fyller tomrummet efter sötsaker med att baka sötsaker åt alla andra istället.. haha! sötnosen min! Så ikväll är det visst bullbak där hemma..
Tur att jag är Hemma i Brån så jag inte känner hur gott det luktar.. När jag kom hem inatt efter att ha GÅTT hela vägen hem i högklackat för att jag inte fick tag i nån taxi så va jag så jäkla fyllehungrig! Kastade mig in i frysen och rotade fram en av hannas kakpåsar och tänkte synda! Men jag kunde omöjligt få upp knuten på påsen och insåg efter några minuters kämpande att det inte va tänkt. Någon där uppe hjälpte mig i ett svagt ögonblick:) Så jag la tillbaka påsen utan att ha ätit något! Känner mig stolt över det så här dagen efter :) Tog några skedar keso och tumlade sen isäng..

Jag och mamma åkte förbi strömpilen en sväng idag.. råkade köpa ett linne och strumpbyxor. Mamma fick köpa ett par trosor åt mig.. En del av det jag skulle få för mina -4 kilon :)

Jag är jätte sugen på träna!! jag hoppas att mitt revben och min hosta ska tillåta ett spinningpass eller två i veckan iallafall..

Kommentarer
Postat av: Hannasa

Sötnos!

Jag bakade även dinkelbröd och rågkakor... kunde inte hålla mig :) Vi måste köpa mer jäst! :)

2008-10-20 @ 10:18:00
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hm... kommer ni ner på fredag?? Eller kommer ni ner v 44 som du skrev tidigare?? :) hoppas att revbenet börjar bli bättre !!!

2008-10-20 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0