Prommis

Tog en prommis ner till bror och käkade middag. såg en sjukt bra film som Hanna och Robban tipsa om! "Felon"
Jag fick fan rysningar!

invägningsdag idag igen. Dock inte så upplyftande då min kära vän vågen visade +0,8. Det var iofs inte helt oväntat då jag inte rört mig speciellt mycke den här veckan å desutom syndat med kladdkaka och mackor hemma i brån! ajjabajja!
Men jag tvingar mig själv att skriva ut mitt nederlag här för att inte kunna blunda för det så jag kämpar vidare! som sagt, om det så ska ta fram till jul...

Satt och tittade igenom mitt musikutbud på datorn och föll över Crashdiet - Its a miracle. Låten bombade mig med härliga minnen från en svunnen tid! ;) Anton Gunnarsson i vårt vardagsrum i slitna kallingar, strumpor och allt sitt hår med massor av hårspray i, rockar loss med sin luftgitarr! hahaha... och en massa roliga fester med dåvarande vänner.. Ibland måste man tillåta sig att sakna.. :)

Imorgon bär det av till Katten igen! Me and my Hannispannis!

Kommentarer
Postat av: knatta

den är så sjuuukt bra.

nu är det bara 20 min kvar innan ni är här iiiiiiiih :D

2008-10-24 @ 16:59:03
URL: http://kattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0