Im Back!

Jag är hemma igen:) Dock inte hemma i lägenheten utan hemma hos mami och papi..
Fick en dag extra Hos Katta och Johan vilket va kanon! Jag har verkligen haft en kanon helg och katarina är (för hundrafemtioelfte gången) den bästa katten på jorden.. Man kan verkligen prata med henne om allt och hon har BARA kloka saker att säga. Det blev ett snabbt avsked för att inte börja gråta:P Men som tur är dröjer det inte länge fören vi ses igen för v. 44 ska jag dra med mig Hanna dit också!:) Det kommer bli världens bästa tjejhelg!
Sjukast av allt va ju att Ulrik och Per också visade sig vara i stockholm i helgen vilket vi inte berättat för varandra så det va jävligt roligt att få hooka med dom för lite rajjtantajtan på lördagskvällen:)
Det har vart så himla mysigt att vistas runt katta och Johan också.. dom är så fina med varandra.. Man blir glad av deras kärlek.. Det är varken för mycket eller för lite lixom och dom verkar måna om varandra på ett så bra sätt.. Så som dom verkar ha det, så vill jag också ha det den dagen jag bestämmer mig för att singellivet är förbi ;)
På torsdagen blev det en utgång med Zandra också vilket var jätte kul! Alltid roliga utgångar när Zandra är med:) är glad att jag hann träffa henne en kväll iallafall! även om jag hade velat se mer av henne, men det är ju lite småbökigt att stockholm är så jäkla stort:P
Min förkylning har bara eskalerat så klart.. På fredag natt och hela lördag var jag i stort sett helt röstlös.. är fortfarande hes men på bättringsvägen..

Jag ska bjuda på lite bilder från min weekend så fort jag lagt upp dem på datorn.

Nu blir det RÅplugg i 2 dagar.. har inte gjort ett piss av det jag borde de senaste 3 dagarna.. :/ så blir det när man prioriterar nöje över nytta :P

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha jag har försökt men det går inte... hålet e för smalt... med en kniv gick det halv bra men ska vänta och se om min bror kan hjälpa mej :)

Kommer ni ner snart igen till sthlm??? då måste jag ju lyckas ta mej in till stan.

Hörde ett meddelande på mitt mobilsvar idag, som du hade läst in i lördags. riktigt tråkigt att vi inte kunde ses mer men nästa gång :)

hoppas du hade en kul helg iaf, vi hörs :)) kram kram

2008-10-15 @ 13:27:39
Postat av: Knatta

Våran helg var helt perfekt. var så roligt att ha dig här :) saknar dig hjärtat och längtar tills du kommer tillbaks till mig :)

puss puss

2008-10-15 @ 16:43:24
URL: http://kattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0