idag

Idag så har jag faktiskt fått en hel del gjort. (skrev fjort först, vilket fick mig att asgarva.. fråga mig inte vad som va roligt egentligen...)
Har jobbat hela dagen och cyklade till och från jobbet i snöblandat regn vilket kändes så där.. men jag rörde ju lite på mig iallafall.. men snö lixom?! nää.. inte redo än.
Sen har jag kollat på Idol :P
Och sen har jag pluggat rätt mycket faktiskt! Känns skönt att ta en riktig pluggkväll och bli av med en massa som ligger över en! Ska man lix va hemma en fredag kan man lika gärna göra nåt vettigt av den..
imorgon blir det dock hem till civilisationen igen.. Ska hänga med Sara och Astrid. Tycker det är på tiden att De får träffa lite av "mitt folk" så vi ska hänga hos uken :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0