tlött!

Då har man avverkat ett 26 timmars arbetspass i helgen då... det har gått ovanligt fort!
 jag ska försöka skriva klart min uppsatts ikväll så jag kan vara ledig måndag-torsdag:)
Jag längtar till onsdag då jag bjudit hem ett gäng tjejer från klassen på middag och lite partajjande! får se om nån fler från klassen dyker upp för fest senare på kvällen men troligen inte...

jag glömde berätta om senaste invägningsdagen.. -0,5 kg. de va väl halvers.. men jag har ju valt den långsamma vägen för att kunna leva och ha kul samtidigt så ;)

Imorgon ska jag kolla på 2 lägenheter på liljansberget.. dock inte åt mig själv utan åt Lenita som är i Norge och inte har möjlighet att kolla på dem själv..

jäävligt otaggad på vännäsbussen imorgon :/

Jag vill tillbaka till stockholm igen snaaart!! jag längtar redan dit igen.. ??... katten och Johan!


Kommentarer
Postat av: Knatta

stockholm saknar dig :(





P.s. vilken hemsk bild S

2008-11-04 @ 13:42:26
URL: http://kattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0