telen

min telefon håller på fucka ur igen! för TREDJE gången! Nu kan man inte se vem som ringt när man har missade samtal :/

I helgen ska jag vara helt nykter för första gången på... jag vet inte huuur länge! (?)
Åker hem till Brån och myser med familjen:)

Har vart å träna och sen har jag spenderat kvällen med min söta farmor! Hon bor ju så nära nu.. kanoners! Synd bara att jag inte bor kvar här så länge till :/
Vi pratade om ägg bland annat ikväll :) Farmor konstatera att hon gillar lösaktiga ägg bäst! hahaahah.. sen skratta hon så hon nästan trilla av stolen! hahaha.. Älskar henne!

Imorgon ska jag och Marielle sjunga duett inför klassen:) Aladin låten - en helt ny värld
Det kommer bli kanon! Eller som Marielle kanske skulle ha sagt: kom så går vi på pickLICK :D hahahahaa


Kommentarer
Postat av: Marielle

He, he...undrar om jag kommer att få höra det där ett tag...?! =)

Syns i morgon då! ;)

Kram!

2008-11-21 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0