student rum

Ikväll har jag vart och kollat på 2 student rum med eget pentry på rummet.
Det ena rummet var helt okej. nymålat och relativt fräscht. Det andra rummet var hur sjabbigt som hellst! Så det tacka jag nej till... Men det första rummet måste jag fundera på.. Ute i korridoren dansade dammråttorna ringdans och den gemensamma ugnen skulle jag inte röra med tång.. Sen sa hon som bor där nu att det var en jätte lugn korridor och att man knappt såg till sina grannar.. men jag tyckte det kändes lite tråkigt... jag menar, ska man lix bo i korridor vill då jag träffa lite folk.. Jag kommer bli hur ensam som hellt i ett sånt där litet rum annars.. :/ Jag är kluven! Och lite skrajj för att bo ensam:( Men Hanna säger att jag kommer klara det:) så.. då gör jag nog det:D

Sen har jag och brorsan vart på ICA Maxi och storhandlat, äntligen kom ju pengarna och med dem så också MATEN:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0