mycke drömmar just nu

varje natt den här veckan har jag drömt jätte mycket. Natten till måndag (då jag skulle ha min första gitarr lektion) drömde jag att jag tog upp gitarren, drog några akord och det lät helt underbart och blev världens bästa låt :P

Natten till Tisdag drömde jag att mamma var gravid med Amelie igen, fast i nutid lixom, och jag va tvungen köra henne till förlossningen och hon va på väg å föda i bilen! sen helt plötsligt var jag och pappa på lillkonsum och handlade och där träffade jag min första kärlek från lågstadiet, Anton pettersson:) Och vi va tydligen ihop igen, haha, så va pappa borta och jag och Anton gick ut på parkeringen och där satt min "X-svärmor" Birgitta, och jag blev hur glad som hellst och ville som bortförklara att jag va tillsammans med en annan Anton nu.. haha.. sen kom pappa tillbaka och sa att nu hade morsan fött amelie, så vi åkte hem och fast lillan bara va bäbis kunde hon säga Lisa :D

natten till onsdag drömde jag att hanna inte fått sin mens på 3 månader och inte kopplade fören jag sa åt henne att: -men herregud Hanna! du måste ju va gravid!
Och helt plötsligt hade hon fått bäbismage och allt och skulle visst ha barn :)

natten till torsdag minns jag inget från

natten till idag drömde jag om blommiga falukorvar..haha.. nää, jag minns faktiskt inget, men det sista jag minns innan jag somnade va att jag nynnade på "jag vill ha blommig falukorv till lunch" i huvudet...

Undrar vad man kan dra för slutsattser av dessa drömmar då?:)

Jag va för övrigt på bodypump i tisdags och jag har verkligen lidigt sen dess! igår va träningvärken total! jag fick ta ipren.. varje steg jag tog va en plåga ända in i helvetet. Idag känns det något bättre som tur är :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Schalger lät riktigt roligt, tyvärr måste jag spendera min helg på jobbet. Men en annan helg! :)

2008-11-14 @ 20:53:02
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0