Lucia

Har vart på andra passet Lucia träning idag.. det är helt sjukt vad ljusa toner man ska ta i alla julsånger! Jag la av en tupp eller två, men generellt går det ändå bra:)
I eftermiddag ska jag på "its party time spinning".. Taggad!!
Sen ska jag och Jonna ha Tv tittar kväll och ladda inför imorgon för då ska vi på DILDO PARTY!! weiii!
Så det blir väl Idol då.. Jag tror Johan åker ut ikväll.. Hoppas nästan det.. Jag tycker Robin är värd en tredje plats.. För han kommer åka ut mot Alice och Kevin garanterat.

Igår drog jag med mig Marielle ner på stan som smakråd när jag prova nyårs klänningar.. hade hängt undan en på Nicole och det slutade med att jag köpte den!! Jag är jätte nöjd!! Nu är kryssningen betald och flygbiljetten ner till stockholm köpt så nu är det bara att tagga tagga tagga!! Det kommer bli kalas!!

Undra hur morgonkvällen kommer sluta.. Jag och Jonna, en massa dildosar och mängder alkohol.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0