klassfest

Då vare bakisdag idag då. Jag har träningsvärk i hela kroppen och har ett jäkla skönt blåmärke vid revbenen. (mina revben är ganska utsatta har jag insett)
Det var tacomiddag här igår och fest med singstar och guitarhero :) Sen blev det utgång på olles!

Jag måste bara få skryta över mina kanon sambosar. Jag for ju och lämnade tillbaka kameran jag köpt eftersom det va så dåliga bilder. Kvinnan i kassan påstod att det skulle va så där å då vill jag ju inte ha den för det va svindåliga bilder och jag hade ju fan betalat 1600 spänn! det är INTE okej.
Deppig över detta, hetsade jag ner på stan och tänkte köpa en kamera i butik, men väl där blev jag snål för där kosta den billigaste 1500:- och det va inte ens en kamera jag ville ha..
Så hem igen, Där Hanna å RObert så snällt tar hand om min tvätt som jag dumpat över dem när jag drog ner på stan..
Jag fortsatte deppa över kamerafloppen.. Då tar robban saken i egna händer. tar fram en kamera på nätet som han tror är bra. säger åt mig att beställa den, sedan bränner hanna å rob iväg dit och hämtar ut den åt mig. kommer hem med den och den är UNDERBAR! precis som jag ville att den skulle vara. och den är desutom blå:)
Utöver detta så är de så snälla att jag dessutom får ha fest mitt i veckan:)

lite bilder från igår:)

Kommentarer
Postat av: Erre

Va fan.... Rebban=)

2008-11-06 @ 18:35:45
URL: http://filippaomamma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Yeah här är jag! ;P

2008-11-07 @ 12:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0