jojk!

skönaste låten i mina högtalare just nu, för övrigt två jäävulskt vackra tjejer! Jojk!
Sofia & Anna - Du Calmmit (your eyes)

Är hemma i Brån en sväng ikväll. Vi ska redovisa våran minimusikal på fredag, som för övrigt kommer bli kung:P Måste därför hem hit och låna med mig lite rekvisita..
Min syster ska sjunga på skolkonsert ikväll så jag har spenderat en timme åt att krusa hennes hår. sjukt söt blev hon:) Dock fick jag inte följa med för skolan har börjat med nå dumma ideer om att man bara får 2 biljetter per familj och dom har ju mamma och pappa lagt beslag på :/

jag har ramlat tillbaka i sockersuget igen! igår gick jag igenom hela köket som en dåre efter saker att stoppa i mig!! :(
jag skulle behöva få beteende terapi för detta problem.. men vem fan ha råd med det?!

Jag har försökt tänka tanken att jag skulle kunna hänga med gänget på Lördag! Men det är bara så avigt! jag önskar att jag skulle vilja, men.. det är bara helt knas! Jag vill vara så starkt, jag vill vara så över, så förbi.. men jag vågar inte chansa!

Här är jag och min vackra syster


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin bild!! :) Jag vet att du är över och förbi och så mycket bättre, det skulle va svinroligt att visa det också! Följ med mig!!

2008-11-21 @ 10:44:09
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0