jävla tänk

det blir så jäävla mycket att tänka på när man lagt sig för att sova fast man inte är trött. Efter en halvtimmes tankesnurr valde jag att kliva upp igen.
nu är nyårskryssningen prell. bokad! det ser jag fram emot, dock vågar jag inte säga nåt åt mamma för hon kommer freaka ut.. så jag ska be pappa smörja henne så hon sköter sig när hon träffar mig;) Hon är livrädd för båtar ute på vatten.. och det i sin tur smittar av sig på mig så jag tror hon bringar mig otur genom att oroa sig så galet mycket!

va och hämta ut min nya kamera idag. åh! det va så roligt och som jag längtat efter den! men NÄÄÄ! skit kamera. bilderna blir jätte suddiga oavsett inställning! både jag å robert har försökt till huvudvärk med att få den å funka bra men ICKET. Så nu måste jag tillbaka dit imorgon och fråga vad i hela friden det är fråga om??! va va va?!

jag har flängt runt halva ume med Lisa idag! Hon är hemma över några dagar från sin praktik i övertårneå.. saknar henne jätte mycket! men hon verkar må bra och det är huvudsaken:) Jag ska ta å åka upp dit här framöver å ragga lite finska pojkar..ehee..


Kommentarer
Postat av: Knatta

näää inga finska killar för din del inte..

du ska finna en sthlmare och flytta hit!!!!

Jaaaaaaa!!! :D

2008-11-05 @ 12:59:17
URL: http://kattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0