dildo

I Fredags blev det en redig gratis fylla på YunkYard...
Jag och Jonna inledde kvällen med lite tv tittande.. men jaa.. Jonna hade ju fått tag i gratis biljetter till YunkYard så vi tänkte att vi kan ju iaf ta en sväng förbi och kolla läget.. väl där träffa vi tusen välkända ansikten, alla väldigt givmilda i baren :D
Jag hade hur kul som hellst! Dit kommer jag åka fler gånger.

Igår va vi på dildoparty. Inledde kvällen med taco middag tillsammans med Jonna och hennes syrra sen gick vi till lokalen där festen hölls.. vilket paradis!! ett helt rum fullt med dildosar och andra roliga sexleksaker!! weehooo! hahah! Vi va väl sisådär en 20 salongsberusade tjejer som shoppade loss!! haha...
Sen iväg till schlager där det va knökfullt med folk! jobbigt.. :/ Jonna blev less och for hem tidigt och jag drev runt där själv och väntade på att hanna KANSKE skulle komma. vilket hon inte gjorde. Åkte hem moch kände mig ensammast i världen. Den känslan satt kvar när jag vaknade i morse.. det är en "Lisa tycker synd om sig själv" dag idag... :/
Igår va jag lycklig för att jag äntligen gått ner ett kilo till! är nere på -5,1 kg nu... lååångsamt låångsamt går det åt rätt håll.
men idag vill jag bara synda i ett hav av pizzor och frasses hamburgare!



Tittut!


Pilla Pung!

Kommentarer
Postat av: jonna

hahahahah!!! de ä faan jävlit kul å höra hur du upplevt de hela, ja kom ju å bli beroende av din sida å börja förfölja varje steg du tar :P Love ya

2008-12-02 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0