det har blivit jobbigt att skriva :P

Jag håller på lära mig spela gitarr.. hehe.. Jag läser "Musik för barn" nu och det är riktigt kul, man får sjunga hela dagarna vilket är ett av mina favorit intressen så jag är nöjd:)
Men mina fingertoppar gör ont och mitt nagellack är förstört :P
Men jag kan iaf spela "jag vill ha blommig falukorv" och "här kommer pippi långstrump" nu :P

Jag satt och tittade igenom alla bilder jag har på dator igår.. Hittade en bild på mitt lilla hjärta som jag saknar så det gör ont ibland. det är konstigt vilka band man kan bygga till en hund.. Men Troll kan jag än idag sakna.. det är nästan så jag grinat ibland! haha..


Ikväll har jag vart och fikat med en gäng på starz för att fira våran Lisa som fyllt år.. Det var trevligt! Men det är förjävla kallt ute och jag saknar min bil!! :( Födelsedagsbilder följer... vilken väljer vi Lisa?

otaggad eller...

övertaggad?! :)

Kommentarer
Postat av: Lajiza

Asså, jag vet inte vad jag ska svara på den frågan,... Jag ser ju ut som helvettii på båda bilderna!! :P Du, min sköna böna ser dock lika strålande ut på bägge! Dock är jag ju alltid övertaggad så nr 2 kanske symboliserar vår vänskap lite bättre! ;) Miss u, baby! MEN, jag har kanske lite goda nyheter, håller på att övertala Henri om att vi ska åka till Umeå den 5 till 7 dec. Går rätt så bra, vi kommer så länge han inte måste jobba! Fastän han inte vill åka till Umeå (han svammlar nått om att han inte passar in i storstan och att han får rädd för att träffa mina vänner och min familj) så har han LOVAT att vi ska åka! Men det är bara för att han älskar mig så mkt! ;) Om han nu jobbar så har han ändå sagt att vi SKA åka till Umeå innan ungen är på väg iaf! HAHA! Love U! PUSS

2008-11-20 @ 09:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0